lunes, 17 de noviembre de 2008

CUMPLEAÑOS DE VALERIANO


Dia que vam celebrar el primer aniversari del meu cosí germà Valeriano Gisbert Gisbert. El de l'esquerra, assentat i amb mostatxos de xocolate és el meu germà Roberto Verdú Gisbert; darrere, inclinada, la meua amadísima tia Ana Gisbert; al seu costat, en el centre de la taula, el meu cosí Valeriano; al seu costat i de peu, son pare Valeriano Gisbert Bravo (germà de ma mare); just davant d'ell, amb turbant blanc, la meua germana Teresa i al seu costat, amb el "flequillo" perfectament retallad, estic jo. El de la dreta, amb camisa blanca, és el meu iaio matern Valeriano Gisbert Verdú, un home que sabia fer de tot i del que els meus germans hem heretat el vici/virtut de l'exactitud, de la meticulositat.
Foto y comentarios gracias a Basseta

No hay comentarios: